انجمن علمی دانشجویی مطالعات فرهنگی و رسانه دانشگاه تهران

 

با توجه به جدیدالتاسیس بودن رشته مطالعات فرهنگی و رسانه، تشکیل این انجمن دانشجویی می‌تواند در تقویت جایگاه این رشته در فضای دانشگاهی، آگاهی‌بخشی به دانشجویان این رشته (به‌خصوص دانشجویان جدیدالورود) و سایر رشته‌ها درباره ماهیت این حوزه مطالعاتی، ایجاد انسجام بیشتر در فعالیت‌های علمی-دانشجویی و همچنین تقویت ارتباطات علمی بین دانشجویان، اساتید و فارغ‌التحصیلان مفید واقع شود.

تماس با ما از طریق آدرس الکترونیکی زیر امکان‌پذیر است:

anjoman@mcstudies.ir

درباره‌ی انجمن علمی دانشجویی مطالعات فرهنگی و رسانه

 

انجمن علمی-دانشجویی مطالعات فرهنگی و رسانه دانشگاه تهران در سال ۱۳۸۹ به‌وسیله‌ی تعدادی از دانشجویان این رشته راه‌اندازی شد.

در متن اولیه درخواست تاسیس این انجمن آمده بود: با توجه به جدیدالتاسیس بودن رشته مطالعات فرهنگی و رسانه، تشکیل این انجمن دانشجویی می‌تواند در تقویت جایگاه این رشته در فضای دانشگاهی، آگاهی‌بخشی به دانشجویان این رشته (به‌خصوص دانشجویان جدیدالورود) و سایر رشته‌ها درباره ماهیت این حوزه مطالعاتی، ایجاد انسجام بیشتر در فعالیت‌های علمی-دانشجویی و همچنین تقویت ارتباطات علمی بین دانشجویان، اساتید و فارغ‌التحصیلان مفید واقع شود.

ایجاد زمینه مناسب برای بروز استعدادها، خلاقیت‏ها و شکوفایی علمی دانشجویان، نهادینه ساختن فعالیت‏های فوق برنامه علمی، مطالعاتی و تحقیقاتی دانشجویان، افزایش سطح مشارکت و رقابت سالم دانشجویان در فعالیت‏های علمی و گروهی و بهره‏گیری از توان علمی دانشجویان در جهت تقویت پیوندهای دانشگاه با بخش‌های اجتماعی، از دیگر اهدافی است که می‌تواند در این انجمن پیگیری شود.

با پیگیری‌های هیئت موسس، انتخابات اولین دوره انجمن در دی‌ماه ۱۳۸۹ برگزار شد و با تشکیل شورای مدیریت انجمن فعالیت خود را آغاز کرده است.

اعضای هیئت موسس:
محبوبه حاج‌محمدحسینی
آیدا حسینی‌فر
مرضیه سیروس
مینا کامران
محمد مهدی مولایی

اعضای شورای مدیریت دوره اول:
محبوبه حاج‌محمدحسینی (دبیر)
آیدا حسینی‌فر
مرضیه سیروس
ریحانه علویان
مینا کامران (علی‌البدل)
محمد مهدی مولایی

 

Subscribe to Feed